Procedura zlecenia wysyłkowego

01. Zapytaj o naprawę

Zadzwoń, napisz maila lub wypełnij formularz kontaktowy. Podaj typ podzespołu który chcesz wysłać. Zapytaj ile może kosztować naprawa.

02. Pobierz i wypełnij kartę zlecenia

Przeczytaj nasz regulamin usług, pobierz ze strony kartę zlecenia i wypełnij ją.

03. Wyślij przesyłkę

Zapakuj bezpiecznie podzespół do naprawy, dołącz wypełnioną kartę zgłoszenia i wyślij kurierem przesyłkę. Możesz też skorzystać z naszego kuriera.

04. Wykonujemy ekspertyzę

Sprawdzamy co jest nie tak z przesłanym podzespołem. Kontaktujemy się z Tobą i podajemy dokładny koszt naprawy.

05. Realizujemy naprawę

Wykonujemy naprawę lub regenerację Twojego podzespołu i odsyłamy go. Otrzymujesz też protokół potwierdzający sprawność elementu.

06. Gwarantujemy sprawność

Udzielamy 24-miesięczniej gwarancji na wykonane naprawy pod warunkiem prawidłowego montażu i użytkowania.

Pobierz, wypełnij i dołącz do wysyłki

Karta zlecenia