Procedura zlecenia wysyłkowego
01. Zapytaj o naprawę
Zadzwoń, napisz maila lub wypełnij formularz kontaktowy. Podaj typ podzespołu który chcesz wysłać. Zapytaj ile może kosztować naprawa.
02. Pobierz i wypełnij kartę zlecenia
Przeczytaj nasz regulamin usług, pobierz ze strony kartę zlecenia i wypełnij ją.
03. Wyślij przesyłkę
Zapakuj bezpiecznie podzespół do naprawy, dołącz wypełnioną kartę zgłoszenia i wyślij kurierem przesyłkę. Możesz też skorzystać z naszego kuriera.
04. Wykonujemy ekspertyzę
Sprawdzamy co jest nie tak z przesłanym podzespołem. Kontaktujemy się z Tobą i podajemy dokładny koszt naprawy.
05. Realizujemy naprawę
Wykonujemy naprawę lub regenerację Twojego podzespołu i odsyłamy go. Otrzymujesz też protokół potwierdzający sprawność elementu.
06. Gwarantujemy sprawność
Udzielamy 24-miesięczniej gwarancji na wykonane naprawy pod warunkiem prawidłowego montażu i użytkowania.
Pobierz, wypełnij i dołącz do wysyłki
Karta zlecenia